خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/12/24 - 17:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
خضری:

کنترل شیوع ویروس کرونا با همکاری مردم امکانپذیر است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با یادآوری اینکه کنترل شیوع ویروس کرونا با همکاری مردم تحقق می‌یابد، گفت: ارتقای سطح آگاهی و مشارکت مردم راهکاری موثر در کنترل کرونا است.

رسول خضری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه کرونا درمان قطعی ندارد و بهترین راهکار قرنطینه و در خانه ماندن است، گفت: مردم باید رعایت بهداشت فردی و عمومی را جدی بگیرند، از رفتن به اماکن عمومی در حد امکان خودداری کنند و در تعطیلات عید به سفر نروند تا بتوانیم بر این معضل فائق آییم.











رسول خضری


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تعطیلی ادارات را در کاهش شیوع کرونا موثر دانست و افزود: باید برخی شهرها را قرنطینه کرد و حتی بهتر است فروشگاه ها هم به صورت اینترنتی خدمات‌رسانی کنند.



وی با ابراز تاسف از اینکه همیشه در بحران‌ها ضعف داشتیم، ادامه داد: وزارت بهداشت در زمان مناسب بر ضرورت لغو پروازها به چین تاکید کرد اما متاسفانه لغو نشدند و همچنان تداوم دارند.



این نماینده مردم در مجلس دهم با یادآوری اینکه جای تعجب است که با وجود تولید بالای اقلام بهداشتی هنوز با کمبود این اقلام در کشور مواجه هستیم، تصریح کرد: بهتر است نظارت مناسبی بر این مهم صورت گیرد و با محتکران قاطعانه برخورد شود تا هیچ کس جرات نکند به خاطر سودجویی با جان مردم معامله و بازی کند.



خضری ارتقای سطح آگاهی و مشارکت مردم را عاملی موثر در کنترل کرونا دانست و ادامه داد: در صورت همکاری مردم شیوع این ویروس به سادگی قابل کنترل خواهد بود./



پایان پیام

  • کد خبر : 296041
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار